Szavazás

Mit akarok?
zabalni
aludni
filmezni
inni
csimi
sok jo szexet
anyad
szerepjatek
  
pollcode.com free polls

Utolsó kommentek

2008.10.10. 12:09 pandacsova

Hová lettek az álmaim?

Az előbb épp megint feladtam a tanulást, mert rájöttem, hogy a lehetetlennel próbálkozok, meg egyébként sincs semmi értelme. Aztán ilyenkor egyből követik egymást a kérdések, hogy minek csinálom az egész egyetemet, miért nem próbálok valami mást, mi lesz belőlem, ha mégis elvégzem, és legfőképpen: hogy kerültem én ide?

Abban biztos vagyok, hogy valahogy mindig tudtam, hogy egyetemre fogok járni (biztos a sámán vénám miatt, de erről majd máskor). Mintha már a homokozóban is éreztem volna, hogy én nem olyan vagyok, mint Zolika, aki nagyon szereti a traktorokat. Ezt egyébként nem bunkó módon értettem. Na szóval tudtam, hogy majd elmegyek külföldre tanulni, könyvet fogok írni, megtalálom a hiányzó evolúciós láncszemet, hatalmas házam lesz, mint az amerikai filmekben meg egészségesen mosolygó gyönyörű családom. A lényeg, hogy akkor még láttam magam előtt, hogy milyen leszek 20 év múlva, most meg nem látok semmit. A tény, hogy teljesen máshogy alakult minden, mint ahogy terveztem, kicsit ijesztő. Főleg, mert gyakran még magamat is képes vagyok meglepni a döntéseimmel, így aztán kezdek kicsit bizalmatlanul viszonyulni magamhoz. Meg aztán nem tudom, hogy vajon érdemes-e tervezgetnem, hogy mit akarok megszerezni a következő 5-10 évben, mert ahogy látom, én húzom keresztbe a számításaimat. Mostanában nincsenek is terveim.

De az is lehet, hogy örülnöm kéne magamnak, hogy tudom frissíteni az igényimet? Vagy inkább ki kellene tartanom az elképzeléseim mellett? Passz.

Clint Eastwood meg ezt mondja a Szív hídjai című filmben: "A régi álmokálmok voltak. Ugyan nem váltak valóra, de örülök, hogy voltak."

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://funcity.blog.hu/api/trackback/id/tr54706632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

(krisz) · http://funcity.blog.hu/ 2008.10.10. 14:31:07

valamiféle terved úgyis van, amúgy meg szerintem nincs semmi baj azzal se, ha csak úszol az árral egy ideig, egész jó dolgok is lehetnek belőle.
az én tervem se ez volt, sőt. de nem bánom

(whizz) 2008.10.14. 11:48:44

5perce történt, állok a kisboltba öreg csöves bort vásárol:
- Vmi nagyon édes kéne.
- Akkor itt a Dankó Pista.
- Jajjj az nagyon rossz...

pandacsova 2008.10.15. 15:58:46

úgy látom csövesünk nagyon el van tévedve!
Dankó Pista JÓ

tsabeeka · http://blog.tsabeeka.hu 2008.10.16. 16:23:56

terv mindig kell, csak tudni kell mindig módosítani
süti beállítások módosítása