Szavazás

Mit akarok?
zabalni
aludni
filmezni
inni
csimi
sok jo szexet
anyad
szerepjatek
  
pollcode.com free polls

Utolsó kommentek

2008.10.25. 16:40 pandacsova

Választósdi

Amit ígértem, azt be is tartom. Itt a beszámoló. A randi megvolt, túléltük és jó volt. Sőt! Nagyon jó volt!
Órákon át beszélgettünk, kávéztunk és az első 15 percből kiderült, hogy minden nagyon jól fog menni, és tényleg.
Utólag azon kezdtem el gondolkozni, hogy vajon ez csak a véletlen műve, hogy ennyire sikerült belenyúlnom a mézesbödönbe, vagy (ezek szerint csak) létezik ez a kémia-tudatalatti-bevésődött párválasztós dolog? Ha a véletlenre szavazok, akkor azt kellene mondanom, hogy csak véletlen, hogy ez most tök jól összejött egy idegennel, akit eddig csak az utcán láttam és a nevét sem tudtam, amit eddig nem tapasztaltam. Vagy azt mondom, hogy mivel sok hal úszik a tengerben (ezt is csak miatta használom, mert szereti a tengert:)) hát nekem is megakadt a szemem néha-néha valakin, de mégis a tudatalattim riadózott, hogy ezt az egy fiút azért nem hagyhatjuk elmenni. Persze azért még ott nem tartunk, hogy tökéletes összhangról meg hasonlókról tudjak mesélni, meg hogy megtaláltam a jobbik felem és hasonló hogy is mondjam, szépségek. De azért azt már el lehet mondani, hogy milyen fura és jó érzés, hogy egyformán gondolkozunk az életről, egyforma dolgok vonzanak, tovább meg nem folytatom, mert mindenki elhányná magát. És hogy mennyi esély volt rá, hogy majd ilyen lesz mikor még csak mosolyogtunk egymásra az utcán? Azt akarom hinni, hogy előre éreztem és akkor ez nem lehet véletlen.
Végül pedig, hogy mindenkinek örömet szerezzek elmondom, hogy a kékszemű magas, sötét haja, borostája, hatalmas kék szemei vannak, mindig mosolyog, édes és szexi, reggelente jár gyúrni. Ennyi. Aki tud jobbat, jelentkezzen! :) több kékszeműt a világba! kékszeműt mindenkinek! És jó pihenést!

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://funcity.blog.hu/api/trackback/id/tr3731253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

(krisz) · http://funcity.blog.hu/ 2008.10.25. 19:56:58

több kékszeműt - igaz, de annyi bizonyos, hogy kettő már van, ugyanis nekem is van szerencsém közelebbről ismerni egyet.
az "enyémmel" kevésbé romantikusan indult, de ez nem von le az értékéből
azonos értékrend fontos, külcsíny nem kevésbé
süti beállítások módosítása