Szavazás

Mit akarok?
zabalni
aludni
filmezni
inni
csimi
sok jo szexet
anyad
szerepjatek
  
pollcode.com free polls

Utolsó kommentek

2008.11.09. 00:42 (krisz)

Lassie

 

Nem akartam fikázós bloggerré válni, remélem ettől nem is leszek az, de a ma este már sok volt. Nem bírom már ki, hogy ne kommentáljam ezt az egész Tóth Lüszi mizériát.

Szegény nem tehet a nevéről, ahogy senki sem, de hát ez egy kutyanév!!!

Kezdődött nekem az egész azzal, hogy mégis miért engedélyezték, hogy korhatár nélkül lehessen jelentkezni? Jó értem én, hogy az eddigi szériákba már jelentkezett a nagykorú jóhangú rétegből aki akart, de akkor meg miért különböztetik meg a kora alapján? Már ott van és kész, ezen nem lehet változtatni, akkor meg édeskislányegyemmeg ide vagy oda, bizony teljesíteni kellene, ahogy a többiek.

Először is a pár héttel ezelőtti megjelenése… A zsűri is szóvá tette, hát nem véletlenül. Jó, a sztájlisztok öltöztetik, de hogy jut eszébe bárkinek úgy felöltöztetni egy gyereket?

A következő, ami kiverte a biztosítékot, hogy a szájába adták azt a Whitney Houston számot. Sajnos nekem nagyon botfülem van, de azt még én is hallottam, hogy az a dal igencsak sántított, meg ugye egyébként is, egy ilyen szám egy 13 évesnek való.

Aztán az over the rainbow, azzal nem volt baj (mert tényleg szép a hangja, én nem akarom itt lehúzni), de https://www.youtube.com/watch?v=hkcE6Vy-e6c ezt meghallgatva valahogy nekem az se volt az igazi.

Ma pedig a filmslágerek estéje volt, és sikerült megint egy hozzáillő dalt választani: The winner takes it all. Ismét egy kis összehasonlítás: https://www.youtube.com/watch?v=EgYxEOiSaTQ. És Friderikusz végre annyira szívemből szólt, hogy a kis Lüszi sajnos nem érti, mit énekelt, és ezt be is bizonyította.

Sajnos nem olvasom a bulvársajtót, de most hallottam a műsorban, hogy Lüszi édesanyja rendet tett a megaházban, mert a kislányt kiközösítik. Hát mit csodálkozik? Meg azt se nagyon értem, hogy minek kellett elküldeni a gyereket a megasztárba? Ha annyira tehetséges, mint amennyire a szakértő zsűri állítja, akkor úgyis ki fog törni, ha meg nem (valljuk be, lehetséges, hogy mégsem a következő Whitney lakozik benne), akkor a műsor csak összeroppantja. Már így is kezdi beszippantani a hírnév, hisz „olyan jó autogramot adni”. Persze hogy jó neki, hogy híres meg szeretik az emberek, de komolyan, ettől az anyja jobb anya lett? Mert ahogy én látom, csak tönkreteszi a gyerekkorát.

10 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://funcity.blog.hu/api/trackback/id/tr92758007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pandacsova 2008.11.09. 00:54:47

hát én azt mondom, hogy akkora hangja van, hogy húú, meg nem biztos, hogy kereken ki lehet mondani, hogy ő még ne énekeljen, mert lehet, hogy van olyan gyerek, aki gyerek tudott maradni. de a gyerekkort akkor is sajnálom tőle, meg azt is, hogy azért látszik rajta, hogy nem is tudja úgy kezelni a kritikákat, meg hát nem is úgy kapja
gondolom nem mi fogunk itt rájönni a rejtélyre, de szerintem ha ennyi embert zavar az ő jelensége, akkor lehet, hogy valami tényleg sántít a dologgal

tsabeeka · http://blog.tsabeeka.hu 2008.11.09. 01:06:30

az a baj, hogy lüszikém, bazmeg, aki nem tud angolul, az ne énekeljen angol dalt.

tsabeeka · http://blog.tsabeeka.hu 2008.11.09. 01:08:48

vállalta, hogy kiáll, innentől azt kell mondani neki, hogy "pofa be", csináld. ha jól esik a felnőttnek járó siker, akkor el kell tűrni a pofáraeséseket is. de van ugye az a klasszikus, szép mondat, hogy aki kurvának megy, ne sírjon, ha basszák. hát, ez van.

(krisz) · http://funcity.blog.hu/ 2008.11.09. 11:25:45

igen, de itt szerintem nagyon erős a család felelőssége, bármi is történjék. márpedig én nem könyvelném el máris, hogy belőle igenis világsztár lesz

(whizz) 2008.11.09. 12:10:56

Lüszi azt csinálja, amit mondanak neki, dehát mit csináljon egy 13éves gyerek. Aztán kiáll és elénekli, ahog a legjobban tudja.
A zsűri meg hiába mondja, hogy ez nem zetiközi szinvonal, nem az.
Ez már közelít.
www.youtube.com/watch?v=jcOOOebe7fs
11éves volt azt hiszem a többi videoba is van egy két ilyen 9-13év közti gép :)

pandacsova 2008.11.09. 12:47:02

persze, hogy tűrni kell(ene) a pofáraesést is, csak pont az a baj, hogy az arcán látszik, hogy kicsi még hozzá, hogy bármit is kezdjen a negatív kritikával. az meg tényleg csak pláne, hogy senki nem szól be neki, hogy úgy énekel angolul, mint anyám :S

tsabeeka · http://blog.tsabeeka.hu 2008.11.09. 16:28:37

hát ha kicsi, akkor bizony haza lehet menni. majd a négycében vagy az ötbében biztos szívesen meghallgatják énekórán.

pandacsova 2008.11.16. 22:12:48

mit kér? ugatást? mert azzal szombatig várni kell
süti beállítások módosítása