Szavazás

Mit akarok?
zabalni
aludni
filmezni
inni
csimi
sok jo szexet
anyad
szerepjatek
  
pollcode.com free polls

Utolsó kommentek

2008.11.08. 23:59 pandacsova

járunk?

Tudom, sok lesz rögtön három poszt egy napra, de tudom, hogy máskor meg nem lenne idő ezzel foglalkozni, hát nem is titkolom tovább a gondolataimat.

Eddig ostoba, hülye és nyálas dolognak tartottam az együttjárást, pláne mikor nagyon fiatalokról volt szó. Igen, ezzel a véleményemmel eléggé egyedül voltam, de hát nincs mit tenni, még mindig azt gondolom, hogy éretlen lettem volna 4-5 évvel ezelőtt egy ilyen dologra. Nem is csináltam, nem is bánom.

Most viszont már gondolkozok a rajta, sőt nincs is ellenemre, egy dolog azonban még aggaszt: végül is mi az a járás? Manapság van már annyi féle, nyitott, csukott, tartós, lejárt, hogy lassan nem is tudok eligazodni. Lehet, hogy az egésznek nincs is értelme? Egy oldalon a következőt olvasom:

"Úgy vélem, a 20. század végén (1998-ban íródnak e sorok) mindenki számára ismert fogalom az ún. együtt-járás viszonya.
Ez nagyjából a következõ jelentést hordozza magában: két (általában különbözõ nemû) fiatal kölcsönös szimpátián (és hallgatólagos megegyezéssel) kialakult, többnyire már monogám viszonya, amely abban hasonlít az élettársi, illetve a házastársi kapcsolathoz, hogy "belefér" (de nem szükségszerûen) a nemi, szexuális viszony is, bár elsõsorban olyan partneri kapcsolat, amely a hétköznapi élet minden területére kiterjed."

Ez így elég száraz, megkockáztatom, hogy visszataszító is, már csak az hiányzik a végére, hogy és most beszélhetünk a hüvelygombáról. Közelebb viszont nem kerültem, főleg, hogy ezt a megfogalmazást az általam ismert kapcsolatokra nem igazán lehet ráhúzni. Például szerelemről nem írnak egy szót se, csak hallgatólagos megegyezésről, egyébként érti azt valaki? Tehát a járós dolog legyen valami hallgatólagos megegyezés, amiből esetleg lehet még valami, vagy legyen már előtte is ez a szép rózsaszín maszlag? Utána meg naná, hogy az izgis részek, szex-szerelem-gyengédség hmmm. 

Akkor most mi is ez az egész? 

12 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://funcity.blog.hu/api/trackback/id/tr25757956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

(krisz) · http://funcity.blog.hu/ 2008.11.09. 00:01:25

nem kell ezt se túlbonyolítani. együtt vagytok, jól érzitek magatokat.
nekem bevált

pandacsova 2008.11.09. 00:20:24

én sem bonyolult dolgokra gondolok, csak érdekel, hogy kinek micsoda ez az egész mizéria

pandacsova 2008.11.09. 00:21:20

ja, mizériáról jutott eszembe, múltkor néztem a Rosalindát (de csak egy kicsit) abban volt egy félbolond szereplő, akit Mizériásznak hívtak

tsabeeka · http://blog.tsabeeka.hu 2008.11.09. 00:22:07

na, pont ezt akartam én is írni, amit krisz. hívd akkor a járást mozdonyvirágnak, ha jobban tetszik. felesleges a fogalmak meghatározásával bíbelődni, meg kell élni őket.

(krisz) · http://funcity.blog.hu/ 2008.11.09. 00:26:19

igen meg én tényleg azt nem értem, hogy annyi olyat látok, hogy szakítások meg újrakezdések sokasága, mert "minden olyan bonyolult", de hát nem az. legalábbis én sosem éreztem annak. jól érezzük magunkat, szeretem aztán annyi.

pandacsova 2008.11.09. 00:30:14

szívjátok csak a véremet

pandacsova 2008.11.09. 00:35:07

de hát nem mondtam én hogy legyen bonyolult, mit akarna egy érzelmi fogyatékos?! én pont csak a bonyolultakra vagyok kíváncsi
hülyéek

(krisz) · http://funcity.blog.hu/ 2008.11.09. 11:24:13

hát aki meg túlbonyolítja, az ne csodálkozzon, hogy nem működik.
jajj most összevesztünk mert ránézett a szomszéd csajra és a többi...persze, hogy ránéz, hiszen attól hogy járnak, még nem vak, de ez még (meg a hasonló "párkapcsolati problémák") ne adjon okot szakításra

(whizz) 2008.11.09. 12:31:27

Aki meg úgy hívja h "párom" azis szégyelje el magát.
Nem kell túl bonyolítani dúljon a lááv, aztán nem fogja zavarni a csajom ha egésznap ezt nézem
www.youtube.com/watch?v=SQDMEV1X2M8
süti beállítások módosítása