Szavazás

Mit akarok?
zabalni
aludni
filmezni
inni
csimi
sok jo szexet
anyad
szerepjatek
  
pollcode.com free polls

Utolsó kommentek

2008.11.08. 17:54 (krisz)

Vonatos

 

Biztos hogy rengetegen vannak, akik felejthetetlen élményekkel gazdagodtak már vonatútjaik során. Hát a csütörtöki hazautat én se fogom egyhamar kiverni a fejemből.

Felszállt egy házaspár három gyerekkel, a legkisebbet még babakocsiban tolták, a legidősebb se lehetett több ötnél. Két fülkével arrébb foglaltak helyet, de a férfi visszafogott hangerejének köszönhetően mindent értettem.

Sok hülyével találkoztam már, de ilyen paraszttal még soha. Először is olyan stílusban kérdezte meg a már benn ülő srácot, hogy mehetnek-e, hogy az bizony hagyott némi kívánnivalót maga után. Majd megkérdezte tőle, hogy rágyújt-e, mire a gyerek azt felelte, hogy köszöni, de nem dohányzik, de ez egyébként is egy nemdohányzó kocsi.

„De a pinát csak szereted?!” mondta a kedves apuka, majd pedig következett valami, amit nem értettem teljesen, hogy az ő faszának mi a kellemes. Itt már nagyon néztünk egymásra a velem szemben ülő fiúval, de aztán jött csak a legszebb rész. A férfi leugatta a feleségét „Ha azt mondom, megeteted a gyerekeket, baszd meg, akkor megeteted” és ezt elmondta 5x legalább, aztán hála az égnek, elindultunk, és többet nem hallottunk.

Kiskunfélegyházán mikor megálltunk csak ennyit hallottunk: „Ha azt mondom, megeteted a gyerekeket, baszd meg, akkor megeteted”.

Ahogy sétáltam az állomásról hazafelé azon gondolkodtam, hogy ez nem csak a férfi hibája. A felesége biztos, hogy ismeri, már a gyerekek megszületése előtt is tudnia kellett, hogy milyen emberrel áll össze. Én inkább leszúrnám magam, mint hogy ilyen embernek utódot adjak, de hát nem vagyunk egyformák, de azért elgondolkodtató, hogy mire tudja tanítani a gyerekeit egy ilyen ember. Már azon kívül, hogy hogyan kell jól odabaszni anyának, amikor engedély nélkül pofázik.

A családodat nem válogathatod meg. De azt igen, hogy kihez mész férjhez, mégis csak 2008-at írunk, és nem vagyunk buzgó muszlimok sem. Persze, aki hülye, vessen magára. Bár lehet, hogy az ilyen nők teljesen másképp élik meg az ilyen kapcsolatokat / házasságokat, mint ahogy én azt elképzelem; lehet hogy számukra ez csak az élettel együttjáró szükséges rossz. Én mindenesetre sosem értettem, miért marad valaki a férjével, ha menthetetlenül iszik, veri, drogozik, lop, vagy bármi ilyesmi. Nem félnék lelépni, inkább leélném az életemet egyedül, mint egy olyan férfival, akinek a vonatos csevegés arról szól, ki hogyan szereti a pinát. Igaz, össze se állnék vele. Hiszen megválaszthatom, kit választok.

Neked mi a legjobb vonatos sztorid?


6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://funcity.blog.hu/api/trackback/id/tr44757485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pandacsova 2008.11.08. 21:51:03

nekem csak meleg kalauz jutott, balhékban sajnos még nem volt részem :(

(krisz) · http://funcity.blog.hu/ 2008.11.08. 23:06:19

és legalább a homi kalauzzal volt valami izgalom?

tsabeeka · http://blog.tsabeeka.hu 2008.11.08. 23:43:39

nem tudom, izgalom-e, de amikor régen még annyira sem tudtak menetrendet tervezni, mint most, és úgy tele volt a vonat, hogy már nem lehetett leülni, akkor jött a kalauz, adtam a jegyet, erre:
k: diák?
én: ülőhely?

aztán gondolkodtam, hogy sokan mondják, hogy "ő nem tehet róla". nos, ez lehet, viszont a céget képviseli, én a mávtól vele találkozok. majd ha a vezérigazgató kéri a jegyet, akkor majd vele is közlöm a problémáimat, addig marad az ügyfélkapcsolati menedzser, tehát a kalauz

(krisz) · http://funcity.blog.hu/ 2008.11.08. 23:58:59

hát jó de azért mégis...szegény :)
persze hogy téged is megértelek, meg igazad is van, de azért az is igaz, hogy tényleg nem ő tehet róla.
meg amikor volt ez a pinakedvelő, elgondolkodtam, hogy szegény kalauzok (persze nem mind jófej, sőt rosszak is vannak, de ez mindenhol így van) mennyi nemtalálokszavakat emberrel találkozhatnak

tsabeeka · http://blog.tsabeeka.hu 2008.11.09. 00:20:31

igen, de ez meg minden ügyfelekkel közvetlenül kapcsolatot tartó szakmában így van. a démászost is azért szidják, hogy biztos azért drágul az áram, hogy neki több legyen a fizetése :)

viszont saját példával élve: ha megjelenik egy cikk a hír6on, akkor nem azt mondják ám, hogy az xy írta, hanem "azt írta a hír6". és igazuk is van. tehát hiába nem én írtam, ha valaki találkozik velem a városban, és ezt mondja nekem, akkor ott, neki én vagyok a hír6. és úgy is kell viselkedjek, ha rosszat mond, ha jót.

(krisz) · http://funcity.blog.hu/ 2008.11.09. 00:24:14

nem tudok vitába szállni ezzel :)
süti beállítások módosítása