Szavazás

Mit akarok?
zabalni
aludni
filmezni
inni
csimi
sok jo szexet
anyad
szerepjatek
  
pollcode.com free polls

Utolsó kommentek

2008.11.17. 23:44 (krisz)

nem értem 2. rész

Már volt itt erről szó, hogy mitől is vannak valakik együtt évekig, meg miért is jó ez és a többi. De eddig nem ismertelek titeket eléggé ahhoz, hogy a dolog személyes vonatkozását is elétek tárjam, de mivel kiváló kommentelők és olvasók vagytok, ezért elmesélem, mi is foglalkoztat engem így a negyedik évforduló tájékán.

Tömören: mi az istent eszik még mindig rajtam? Persze ez nagyon sarkított, mert ezt legtöbbször az anyja kérdezi, de azért csak elgondolkodom, hogy mégis mi tartja még mellettem, mert hát nem épp úgy indult, ahogy a nagykönyvben írva vagyon. De aztán valahogy csak elteltek felettünk az évek, és hát bevallom, már nem olyan varázsos minden pillanat, amikor ránézek, mint akkortájt, mikor megismertem, és a világon semmit nem láttam, csak a tengerkék szemeit. Kezdenek egyre kirívóbbak lenni a rossz tulajdonságai, és már nem bűvöl el, hogy jé annyira bízik bennem, hogy nyugodtan mer büfizni előttem is. Persze én se lehetek különb, és csak ő a tudója, mi viszi az útját minden áldott alkalommal az utcánk felé, ha kell, ha nem, ha összevesztünk, ha nem...

A kérdést nem válaszoltam ugyan meg, de hát nem is kell, bár akkor most örök időkig titok fedi majd, hogy tényleg miért is kellek én neki (a sok rossz ellenére, amit persze nem fejtek ki, mégse lehetek imázsromboló), mert annyit azért még róla, hogy érzelmileg nincs túlfejlődve, mondjuk úgy, hogy analfabéta. Mármint érzelmileg, mert amúgy nagyon okos. Először gondoltam is, hogy nem leszünk mi egy nyerő páros, mert én meg világéletemben a túlfűtött érzéseimről voltam híres-hírhedt. De bebizonyosodni látszik, hogy sok együtt töltött idő után hasonulni kezdünk a másikhoz, mert mára oda jutottam, hogy csak kínos nehézségek árán tudom kifejezni, mit is érzek - bármivel kapcsolatban.

De végül is tök mindegy mit miért meg minek, az a lényeg, hogy még most is, ha belenézek azokba a szemekbe...

Tessék, lehet menni hányni

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://funcity.blog.hu/api/trackback/id/tr81774670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

(whizz) 2008.11.17. 23:54:23

első
hát akkor blöááááá

tsabeeka · http://blog.tsabeeka.hu 2008.11.18. 00:08:32

hátígy több dolog. például nem akarok beledumálni, de a hasonulás természetes megtörténésével együtt azért azt nem tartom jónak, ha így ennyire hasonulsz, mert ezek szerint nem csak a kettőtök viszonyában jelentkezik, hanem így másnak is alig tudsz kifejezni valamit meg úgy általában, ami viszont, hát. mondjuk úgy: nem jó.

továbbá: túl keskeny ez a kommentdoboz.

szóval a nyerő páros lehettek, de mondjuk ezt a részed valamilyen formában mindenképp nyerd vissza.

egyébként lehet, h éppen azt (is) eszi (még) (mindig), h hasonultál. de azért jobb lenne, ha azért ezt mégsenem.

(krisz) · http://funcity.blog.hu/ 2008.11.18. 00:11:34

kicsit nehéz volt feldolgozni elsőre :)
amúgy sok minden kimaradt, amit még akartam írni, többek között, hogy azért nem lettem teljesen fogyatékos, illetve, hogy szerintem ez nem is teljesen hasonulás, hanem változás is, ami talán nélküle is megtörtént volna, és ezt most így eldöntés útján nem tudom visszanyerni.
kommenntdoboz nem az én asztalom

tsabeeka · http://blog.tsabeeka.hu 2008.11.18. 00:23:56

a teljes fogyatékosságot nem is feltételeztem meg hát reméltem is, hogy nincs.

tudom, hogy eldöntés útján nem megy - vagy legalábbis nem hiphopboyz - csak azért én az egyik legrosszabb dolognak tartom, ha valaki nem tud/akar érzelmileg közeledni annyira a körülötte lévő emberekhez.
szóval ez olyan, mint amikor volt például egy barátnőm, akiről azt állították, hogy szeret, csak nem tudja kimutatni. namost az én hülye fogalmaim szerint akkor bizony nem szeret. m ha szeret valaki, akkor abban benne van az, h azt szeretné, h nekem jó legyen (és viszont, ráadásul minden egyéb feltétel nélkül), márpedig akkor nem nagyon jó, ha a szeretetét csak abból veszem észre, hogy néha véletlen kimondja.

egyébként lehet, h nem is teljesen erről van szó, mindenesetre részben biztos idevág.

(krisz) · http://funcity.blog.hu/ 2008.11.18. 00:26:49

értelek, de nálam azért nem így van. szóval szeretek én gondot viselni rá, meg másra is, akit közel érzek magamhoz, csak nem feltétlen vagyok olyan heves, mindent kimondok amit érzek, hanem inkább a verbális része nehezebben jön. nem a szeretlek, mert kimondom, jó nem sokszor, mert attól nem fogom jobban szeretni, meg valahogy olyan hülye filmekben érzem magam, akárhányszor mondom, de azért talán tudja ő, legalábbis remélem

tsabeeka · http://blog.tsabeeka.hu 2008.11.18. 01:49:02

mondjuk ez a filmekben érzés inkább jó jel, mint rossz, még akkor is, ha hülye filmek :)

igen, értem én, hogy a verbális része nehezen jön, csak ponnntosan ezt nehezményezem :) már csak annyira, mint amennyire nehezen jön. tehát mivel nem teljesen nehezen, ezért nem is teljesen baj.

pandacsova 2008.11.18. 07:41:43

tudós létemre értetlenül állok az események előtt, mivel én is hasonló kórságban szenvedek. de mivel pont most kaptam reggeli puszi sms-t,inkább elmegyek és összecsinálom magam. aztán megyek tancsizni. a hőmérséklet +3, a páratartalomról nem tudok, de mindenki mondja, h szeriiii
süti beállítások módosítása