Szavazás

Mit akarok?
zabalni
aludni
filmezni
inni
csimi
sok jo szexet
anyad
szerepjatek
  
pollcode.com free polls

Utolsó kommentek

2008.11.16. 21:34 pandacsova

mega hülyeség

Szürke életem napjait szombatonként továbbra is a megasztár tölti ki, szinte utálom, de most már csak azért is, dacból, de megnézem! Én, mint tudós és saját maga analizálására alkalmas ember, rájöttem, hogy nekem ez jó.

Mert annyira fel tudom magam idegesíteni rajta, hogy öröm nézni. Kiderült, hogy a mega nagyon jó terápiás módszer a feszültség levezetésére. Az a módszerem, hogy olyat utálok, akit mások sokan nem (anyátoknak küldjétek inkább azt a sok sms-t, ne a lassienek), így még hetekig tudok forrongani, amivel ugye levezetem a kis feszültségeimet. Akinek nem elég magában káromkodni, esetleg fizikailag is levezetheti a dolgokat, mondjuk a családtagokon, akiknek nagyon tetszik az aranyos mosolygós kislány.

Én tehát őszintén elmondhatom, hogy megváltoztatta az életemet a zene, úgy utálom, ahogy énekelnek, viszont sokkal kisimultabban ébredek és több kalóriát égetek el. Nem szégyen a gyűlölet, nem szabad rejtegetni, éljétek csak ki! És mindenki nézze a megasztárt, szavazzatok, nyerjetek x-boxot és a világ egy jobb hely lesz yeee

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://funcity.blog.hu/api/trackback/id/tr79772650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tsabeeka · http://blog.tsabeeka.hu 2008.11.16. 21:37:21

navégre.
egyébként igen, amíg néhány millió sms elmegy egy ilyen hétvége folyamán (ne feledjük, szombat esti tánc is van), addig én azt mondom, hogy nincs itt semmiféle gazdasági válság.
ja és lassei száksz

pandacsova 2008.11.16. 21:39:32

jaj már meg is jöttek az első komcsik:D a kurva életbee, bújjunk a szőnyeg alá

pandacsova 2008.11.16. 21:46:05

a szákszot először nyelvjárási szexnek értettem, de hát az már csak nem lehet:S

tsabeeka · http://blog.tsabeeka.hu 2008.11.16. 22:04:20

nem hanem sucks. angol nyelvjárású magyar vagy fordítva.

(krisz) · http://funcity.blog.hu/ 2008.11.17. 23:57:56

nem tudok érdemben hozzászólni, mert a poszt minden szavával egyetértek.
éljenek a sámánok, lassie meg hmhmhm
süti beállítások módosítása